perjantai 10. lokakuuta 2014

ART&DESIGN WEEK

SADW_logo_2014_Ole_Osa_SADWia_200.jpg

Huomenna siis minäkin mukana Art&Design Week myyjäiset ja kirpputoritapahtumassa. Kannattaa ehdottomasti tutustua kokonaisuudessaan tähän tapahtumaan. Tänään olisin ehdottomasti halunnut mennä kuuntelemaan Tiia Vanhatapiota joka saapui Seinäjoelle kertomaan yrittäjyytensä alkutaipaleesta. 

SADW löytyy myös facebookista.
Klikkaappa TÄNNE!

Mulla on mukana piirrettyjä kortteja, minivihkoja, vähän taidettakin.
Mukana paljon muitakin bloggaajia lähiseudulta.
Tervetuloa Rytmikorjaamolle tekemään löytöjä!

<3:LLÄ NiinaKoo











6 kommenttia:

  1. oh niina!! your books!! total, total love...

    xoxo

    VastaaPoista
  2. Njääääh, mä olen aivan liian kaukana kaikesta kivasta. Tämäkin meni ihan sivu suun :( Sulla on niin kaunis piirrosjälki. Olisin voinut kotiuttaa heti ainakin sulkakortin ja kettukortin ja ja ja... Hih, vaikken olisi niitä sitten ikinä malttanut lähettää, ihan omalle seinälle olisin laittanut suosiolla :) Saako toiveita esittää? Esitän silti: Kortti neitokakadun kuvalla <3 Semmonen mun seinältä puuttuu. Tosin laittaisin sen kauas poikien häkistä tai sitten teettäisin kehykset panssarista. Ovat nimittäin jo yhteen puiseen talulunkehykseen jo nikertäneet terveisensä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija! Korteista on ihan yllättäen tullut mun myydyin tuote. Kyllä mä teen toiveiden perusteella melkein mitä vain, omista valokuvista,henkilökuvista, eläimistä ym. Jokaisella on kuitenkin ne lempijuttunsa. Voin tehdä neitokakadustakin kunhan löydän hyviä kuvia, eläimiä ja ihmisiä piirrän yleensä kuvista tai elävästä mallista että saan mittasuhteet oikein. Tarkoitus on myös tehdä postikortti kokoinen viira jolloin työ on pelkkää käsintehtyä paperia, et nimittäin ole ainut joka on halunnut seinälle... =) Korteissahan mulla on 2-os.kartonkipohja ja kanteen tulee siis mun tekemää paperia sekä piirroskuvitus. Itse pidän enemmän pelkästä käsintehdystä paperista. Hih, Kakadut on aikamoisia veijareita, yhdellä tutulla on myös joten olen lajiin hieman tutustunut. =) Pistän kuvia jahka saan taas uutta.
      Ensi kesäkuussa on tulossa 4 naisen eläinäyttely Killin Kalleriaan joten teen myös grafiikka, paperiteoksia ja monotypioita. Voisin käyttää Kakadua aiheena myös niissä. Laitan kuvia niistäkin jos joku ois sun makuun. <3

      Poista

Kiitos kommentistasi, ilahdutit päivääni! I love comments, thank you!